Tilaus- ja toimitusehdot
Tervetuloa ostoksille SiMei Silkin verkkokauppaan!
1. Tilaaminen
HUOM!
Uudet tilaukset verkkokaupasta ovat tällä hetkellä tauolla. Tilauksia ja tiedusteluita vastaanotetaan sähköpostilla info@simeisilk.fi.
Valitse haluamasi tuote tai tuotteet. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin, minkä jälkeen siirry täyttämään yhteystietosi sekä valitse haluamasi toimitus- ja maksutapa.
Suurten tilausten, tukku- ja yritystilausten sekä muiden erikoistilausten ja räätälöityjen tuotteiden tilaamiseksi pyydämme ottamaan yhteyttä meihin sähköpostitse (info@simeisilk.fi).
2. Maksaminen
SiMei Silk -verkkokaupan maksut välittää Paytrail Technology Oy:n (y-tunnus 2552865-3) ylläpitämä maksupalvelu. Käytössäsi on kaikkien Suomessa toimivien pankkien maksupainikkeet sekä yleisimmät luottokortit. Checkout-palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
Lue tästä https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot .
SiMei Silk vastaa verkkokaupan toimivuudesta ja hallinnoinnista sekä tuotteiden toimittamisesta asiakkaalle sekä huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä muista kauppiaan velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Technology Oy:n välille.Paytrail Technology Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista.Paytrail näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää sinun, asiakkaan, maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.
Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti NetsinSSL-suojatulla maksulomakkeella. SiMei Silkin verkkokaupalla ja Paytrail Technology Oy:llä ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.
3. Toimitukset
Toimitamme yli 50,00 euron tilaukset Suomeen ilman posti- tai toimituskuluja Postin peruspalveluja käyttäen. Pika- ja muut erityispalvelut hinnoitellaan Postin maksutaulukon mukaan.
HUOM!
Uudet tilaukset verkkokaupasta ovat tällä hetkellä tauolla. Tilauksia ja tiedusteluita vastaanotetaan sähköpostilla info@simeisilk.fi.
Postitamme tuotteita vuoden jokaisena arkipäivänä ilman viivytyksiä. Tilausten postitus Suomessa kestää normaalisti 2-4 arkipäivää. Sesonkiaikoina (esim. jouluna) toimitusaika voi olla jonkin verran pidempi. Mikäli asiakkaan tilaamaa tuotetta ei poikkeustapauksissa olekaan heti saatavilla tai mikäli tehty tilaus edellyttää lisätoimenpiteitä, otamme yhteyttä asiakkaaseen korvaavan tuotteen sopimiseksi tai tilaukseen liittyvien muiden kysymysten ratkomiseksi. Toimitamme tilauksesi Postitse. Suosittelemme täyttämään tilauksen yhteydessä puhelinnumeron, sillä Posti ilmoittaa tekstiviestillä, kun pakettisi on noudettavissa. Puhelinnumerot pidetään salassa.
4. Toimitukset ulkomaille
Toimitamme tuotteitamme kaikkialle maailmaan. Posti- ja toimituskulut ovat maakohtaisia, yleisesti 00,00€ - 34,50€. Maksettava hinta sekä mahdolliset toimitustavat maahasi näytetään ostoskorissa, kun valitset oman maasi listalta.
Eurooppaan tilattujen tuotteiden suuntaa-antava toimitusaika on 5-12 työpäivää sekä EU:n ulkopuolelle 1-3 viikkoa. Toimitustapana käytetään ensisijaisesti Postin Economy pakettipalvelua.Huomioithan, että kohdemaassasi saatetaan periä arvonlisäveroa sekä mahdollisia tullimaksuja.
Maksu ulkomaan tilauksissa tapahtuu luottokortilla tai PayPal-tiliä käyttäen.
5. Palautukset ja palautusohje
Verkkokaupassa meillä on täysi 30 päivän palautusoikeus siitä hetkestä, kun asiakas on saanut paketin. Palautus on maksuton, kunhan tuote on käyttämätön, puhdas ja ehjä, ts. edelleen myytävissä ja että se palautetaan alkuperäispakkauksessaan. Asiakas on vastuussa tuotteesta sen saavuttua liikkeeseemme asti. Rikkoutuneen tuotteen palautus voidaan hyväksyä vain, jos voidaan osoittaa vian syntyneen tuotteen ensimmäisen kuljetuksen aikana myyjältä asiakkaalle.
Suosittelemme, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme ilmoittaaksesi ostoperuutuksesta (info@simeisilk.fi), jotta tiedämme odottaa palautustasi lähipäivinä. Tuotteen voi myös vaihtaa toiseen, jolloin käsittelemme vaihdon tapauskohtaisesti.
Pakkaa palautettavat tuotteet alkuperäispakkaukseen ja hyvään kuljetuksenkestävään pakettiin. Pakkaa mukaan palautuslähete tai muu liite, jossa näkyy nimesi ja osoitteesi, syy palautukseen sekä tilinumerosi IBAN-muodossa, mikäli maksoit tilauksen pankin kautta. Muussa tapauksessa palautamme summan valitsemaasi maksutapaa käyttäen. Liimaa paketin päälle palautustarra, jonka sait lähetyksen mukana.
6. Reklamaatiot
Vastaanottaessasi tilauksen, tulee asiakkaan välittömästi tarkastaa tuote. Mikäli toimituksessa on virheitä, tulee sinun ilmoittaa siitä meille viipymättä osoitteeseen info@simeisilk.fi. Hoidetaan asia kuntoon!
7. Asiakasrekisteri
Asiakkaiden nimi- ja yhteystiedot tallennetaan SiMein asiakasrekisteriin. Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Lisää tietoa asiakasrekisteristä löytyy rekisteriselosteesta tästä.
8. Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja ja -kuluja.
Otamme ilolla vastaan postia, palautteita ja toiveita osoitteeseen: info@simeisilk.fi
Yhteystietomme:
info@simeisilk.fi
+358 40 170 9989