Tilaus- ja toimitusehdot

Tervetuloa ostoksille SiMei Silkin verkkokauppaan!

1. Tilaaminen

Valitse haluamasi tuote tai tuotteet. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin, minkä jälkeen siirry täyttämään yhteystietosi sekä valitse haluamasi toimitus- ja maksutapa.
Suurten tilausten, tukku- ja yritystilausten sekä muiden erikoistilausten ja räätälöityjen tuotteiden tilaamiseksi pyydämme ottamaan yhteyttä meihin sähköpostitse (info@simeisilk.fi).

2. Maksaminen

SiMei Silk -verkkokaupan maksut välittää Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä maksupalvelu. Käytössäsi on kaikkien Suomessa toimivien pankkien maksupainikkeet sekä yleisimmät luottokortit. Checkout-palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.

Lue tästä Checkout -palvelun maksuehdot.

SiMei Silk vastaa verkkokaupan toimivuudesta ja hallinnoinnista sekä tuotteiden toimittamisesta asiakkaalle sekä huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä muista kauppiaan velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää sinun, asiakkaan, maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti NetsinSSL-suojatulla maksulomakkeella. SiMei Silkin verkkokaupalla ja Checkout Finland Oy:llä ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

3. Toimitukset

Toimitamme tuotteet Suomeen toistaiseksi ilman posti- tai toimituskuluja Postin peruspalveluja käyttäen. Pikapalvelut hinnoitellaan Postin maksutaulukon mukaan.

Postitamme tuotteita vuoden jokaisena arkipäivänä ilman viivytyksiä. Tilausten postitus Suomessa kestää normaalisti 2-4 arkipäivää. Sesonkiaikoina (esim. jouluna) toimitusaika voi olla jonkin verran pidempi. Mikäli asiakkaan tilaamaa tuotetta ei poikkeustapauksissa olekaan heti saatavilla tai mikäli tehty tilaus edellyttää lisätoimenpiteitä, otamme yhteyttä asiakkaaseen korvaavan tuotteen sopimiseksi tai tilaukseen liittyvien muiden kysymysten ratkomiseksi. Toimitamme tilauksesi Postitse. Suosittelemme täyttämään tilauksen yhteydessä puhelinnumeron, sillä Posti ilmoittaa tekstiviestillä, kun pakettisi on noudettavissa. Puhelinnumerot pidetään salassa.

4. Toimitukset ulkomaille

Toimitamme tuotteitamme kaikkialle maailmaan. Posti- ja toimituskulut ovat maakohtaisia, yleisesti 00,00€ - 34,50€. Maksettava hinta sekä mahdolliset toimitustavat maahasi näytetään ostoskorissa, kun valitset oman maasi listalta.

Eurooppaan tilattujen tuotteiden suuntaa-antava toimitusaika on 5-12 työpäivää sekä EU:n ulkopuolelle 1-3 viikkoa. Toimitustapana käytetään ensisijaisesti Postin Economy pakettipalvelua.Huomioithan, että kohdemaassasi saatetaan periä arvonlisäveroa sekä mahdollisia tullimaksuja.

Maksu ulkomaan tilauksissa tapahtuu luottokortilla tai PayPal-tiliä käyttäen.

5. Palautukset ja palautusohje

Verkkokaupassa meillä on täysi 30 päivän palautusoikeus siitä hetkestä, kun asiakas on saanut paketin. Palautus on maksuton, kunhan tuote on käyttämätön, puhdas ja ehjä, ts. edelleen myytävissä ja että se palautetaan alkuperäispakkauksessaan. Asiakas on vastuussa tuotteesta sen saavuttua liikkeeseemme asti. Rikkoutuneen tuotteen palautus voidaan hyväksyä vain, jos voidaan osoittaa vian syntyneen tuotteen ensimmäisen kuljetuksen aikana myyjältä asiakkaalle.

Suosittelemme, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme ilmoittaaksesi ostoperuutuksesta (info@simeisilk.fi), jotta tiedämme odottaa palautustasi lähipäivinä. Tuotteen voi myös vaihtaa toiseen, jolloin käsittelemme vaihdon tapauskohtaisesti.

Pakkaa palautettavat tuotteet alkuperäispakkaukseen ja hyvään kuljetuksenkestävään pakettiin. Pakkaa mukaan palautuslähete tai muu liite, jossa näkyy nimesi ja osoitteesi, syy palautukseen sekä tilinumerosi IBAN-muodossa, mikäli maksoit tilauksen pankin kautta. Muussa tapauksessa palautamme summan valitsemaasi maksutapaa käyttäen. Merkitse lähetys ”Asiakaspalautus”-tekstillä ja lähetä se osoitteeseen:

SiMei Silk
Laivurinkatu 41
00150 Helsinki

6. Reklamaatiot

Vastaanottaessasi tilauksen, tulee asiakkaan välittömästi tarkastaa tuote. Mikäli toimituksessa on virheitä, tulee sinun ilmoittaa siitä meille viipymättä osoitteeseen info@simeisilk.fi. Hoidetaan asia kuntoon!

7. Asiakasrekisteri

Asiakkaiden nimi- ja yhteystiedot tallennetaan SiMein asiakasrekisteriin. Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Lisää tietoa asiakasrekisteristä löytyy rekisteriselosteesta tästä

8. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja ja -kuluja. 

Otamme ilolla vastaan postia, palautteita ja toiveita osoitteeseen: info@simeisilk.fi

Yhteystietomme:
SiMei Silk
Laivurinkatu 41
00150 Helsinki
info@simeisilk.fi
+358 40 170 9989 (ma-pe klo 11 – 19, la 11-15)